Union Europea
ineoacelerapyme.org
Union Europea
Union Europea
ineoacelerapyme.org

Esta empresa participa nun proxecto de internacionalización, operación cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, programa operativo Feder Galicia 2014-2020

Unión Europea

Como apoio ao proceso de internacionalización, la Asociación de Empresas de Tecnología de Galicia, ten axuda concedida pola Xunta de Galicia a través do Igape cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do programa operativo FEDER de Galicia 2014-2020, OT3.

Conseguir un tecido empresarial mais competitivo. Unha maneira de facer Europa.

O obxectivo principal destas axudas é incentivar e estimular o comercio exterior galego e a internacionalización das pemes galegas. O resultado que se pretende é aumentar a base de empresas exportadoras e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais.

Las 24H siguientes al accidente de trabajo. Pautas de actuación

Los índices de siniestralidad laboral han aumentado en España en los últimos años, coincidiendo con la recuperación económica. Los accidentes de trabajo tienen una gran trascendencia para cualquier organización empresarial, en la medida en que generan diferentes tipos de responsabilidades (penales, civiles, laborales, administrativas...) que pueden alcanzar tanto a la propia empresa, como a las personas físicas integradas en su estructura y órganos de dirección. tras el desafortunado acaecimiento de un accidente laboral en el seno de la empresa, la experiencia ha demostrado que una rápida, eficiente y coordinada gestión en las primeras horas posteriores redunda positivamente en los eventuales costes y responsabilidades que puedan derivarse de aquel, extremos que analizaremos y expondremos en la presente jornada.
Ineo

Acceso a socios