Union Europea
Union Europea

Esta empresa participa nun proxecto de internacionalización, operación cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, programa operativo Feder Galicia 2014-2020

Unión Europea

Como apoio ao proceso de internacionalización, la Asociación de Empresas de Tecnología de Galicia, ten axuda concedida pola Xunta de Galicia a través do Igape cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do programa operativo FEDER de Galicia 2014-2020, OT3.

Conseguir un tecido empresarial mais competitivo. Unha maneira de facer Europa.

O obxectivo principal destas axudas é incentivar e estimular o comercio exterior galego e a internacionalización das pemes galegas. O resultado que se pretende é aumentar a base de empresas exportadoras e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais.

Ideas de Proyectos en colaboración con Brasil: BRAFIP

- A través de Planetic nos piden colaboración para cumplimentar una encuesta que se utilizará para recibir ideas de proyectos en colaboración con Brasil.

La Plataforma Tecnológica Brasilera – BRAFIP, con apoyo institucional del Ministerio de la Ciencia, Tecnologia, Innovación y Comunicaciones de Brasil, está promoviendo una llamada de ideas para identificar oportunidades de estructuración de proyectos de Investigación, Desarrollo e Innovación (I+D+i) para ejecución colaborativa por medio de consorcios internacionales de empresas e instituciones como universidades y centros de investigación.
 
El formulario para subir las ideas se encuentra en el idioma español en el siguiente link.  El plazo para llenar la encuesta es 20 de septiembre.

Las ideas servirán para montar proyectos el año que viene, por ejemplo para la convocatoria España-Brasil.

Este año está la convocatoria España-Brasil que se cierra el 29 de septiembre: https://www.cdti.es/index.asp?MP=9&MS=31&MN=2&TR=A&IDR=7&id=1193

Os animamos a participar cumplementando el cuestionario. No os llevará más de 20 minutos y será beneficioso para todos.

Ineo

Acceso a socios