Union Europea
ineoacelerapyme.org
Union Europea
Union Europea
ineoacelerapyme.org

Esta empresa participa nun proxecto de internacionalización, operación cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, programa operativo Feder Galicia 2014-2020

Unión Europea

Como apoio ao proceso de internacionalización, la Asociación de Empresas de Tecnología de Galicia, ten axuda concedida pola Xunta de Galicia a través do Igape cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do programa operativo FEDER de Galicia 2014-2020, OT3.

Conseguir un tecido empresarial mais competitivo. Unha maneira de facer Europa.

O obxectivo principal destas axudas é incentivar e estimular o comercio exterior galego e a internacionalización das pemes galegas. O resultado que se pretende é aumentar a base de empresas exportadoras e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais.

INEO EMPREGA

  • Fecha inicio: 01/12/2016
  • Fecha fin: 30/11/2017
  • Categoría: Inserción
  • Ambito: TIC

Programa de empleo dirigido a la mejora de la ocupabilidad y a la inserción laboral de los siguientes colectivos:
- Menores de 30 años desempleados con baja cualificación
- Menores de 30 años desempleados


En el marco de este Programa, INEO facilitará a estas personas la orientación y los recursos y herramientas que les ayuden a mejorar su empleabilidad, las activen laboralmente y les proporcionen competencias transversales que incrementen sus posibilidades de inserción laboral, fundamentalmenete mediante su formación en herramientas y competencias en tecnologías de información y comunicación. El programa tendrá como fecha de inicio el 1 de Diciembre del 2016 y fecha de finalización de 30 de Noviembre de 2017 y se realizará con el apoyo de la Xunta de Galicia que beneficiará a INEO, Asociación de empresas de Tecnología de Galicia, con una subvención por  valor de 144.000€ y una cofinanciación de 36.000€ para el desarrollo del proyecto.



Ineo

Acceso a socios