Ineo
Union Europea
Union Europea
ineoacelerapyme.org
Formate

Esta empresa participa nun proxecto de internacionalización, operación cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, programa operativo Feder Galicia 2014-2020

Unión Europea

Como apoio ao proceso de internacionalización, la Asociación de Empresas de Tecnología de Galicia, ten axuda concedida pola Xunta de Galicia a través do Igape cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do programa operativo FEDER de Galicia 2014-2020, OT3.

Conseguir un tecido empresarial mais competitivo. Unha maneira de facer Europa.

O obxectivo principal destas axudas é incentivar e estimular o comercio exterior galego e a internacionalización das pemes galegas. O resultado que se pretende é aumentar a base de empresas exportadoras e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais.

Firma de Convenio de Colaboración entre DIGITALES e INEO para dinamizar y fomentar la digitalización en España

- INEO ha firmado un convenio de colaboración con DigitalES (Asociación Española para la Digitalización), entidad que reúne a las principales empresas del sector de la tecnología e innovación digital en España y que tiene como objetivo la digitalización empresarial, ciudadana y de la Administración Pública.

Gracias a esta colaboración los socios de INEO podrán colaborar con las empresas asociadas a DIITALES y participar en las diferentes líneas de trabajo hacia la digitalización que esta entidad tiene abiertas:
- Think tank digital
- Vida digital
- Educación, empleo y PRL
- Transformación digital
-Despliegue de Redes Móviles y 5G Nuevos Modelos de Negocio   6.- Innovación
- CEOE
- Confianza digital
- Contenidos digitales
- Regulación y fiscalidad
- Medio Ambiente y eficiencia energética
Ineo

Acceso a socios