Ineo
Union Europea
Union Europea
ineoacelerapyme.org
Formate

Esta empresa participa nun proxecto de internacionalización, operación cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, programa operativo Feder Galicia 2014-2020

Unión Europea

Como apoio ao proceso de internacionalización, la Asociación de Empresas de Tecnología de Galicia, ten axuda concedida pola Xunta de Galicia a través do Igape cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do programa operativo FEDER de Galicia 2014-2020, OT3.

Conseguir un tecido empresarial mais competitivo. Unha maneira de facer Europa.

O obxectivo principal destas axudas é incentivar e estimular o comercio exterior galego e a internacionalización das pemes galegas. O resultado que se pretende é aumentar a base de empresas exportadoras e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais.

Jornada presencial informativa sobre el kit digital en el Centro de desenvolvemento local de Ponteareas.

- La jornada contó con la presencia de Vanesa Fernández soage Concelleira del área de formación y empleo del Concello de Ponteareas y con Luis Rey Fernández- Arruty Director de Operaciones de INEO.

Ayer día 13 de junio tuvo lugar en el Centro de desenvolvemento local de Ponteareas una jornada presencial informativa sobre el kit digital, para las empresas del área de Ponteareas. Esta jornada que fue impartida por Luis Rey Fernández-Arruty, en Representación de la Oficina Acelera Pyme de INEO, y contó también con la participación de la Concelleira de formación y empleo de Ponteareas Vanesa Fernández Soage.

La concelleira por su parte abrió el acto presentando a Luis Rey y animó a los presentes a encaminarse a la digitalización de sus negocios. En su intervención Luis desgranó las bases del kit digital haciendo hincapié en quienes pueden ser beneficiarios, como se puede solicitar la ayuda y que requisitos se deben cumplir para obtener el bono.

Asimismo también ha hecho mención de que en el próximo mes de julio se abrirá la convocatoria para las empresas del segmento II, empresas de entre 9 y 3 trabajadores, sumándose a la convocatoria ya abierta del Segmento I para empresas de entre 10 y 49 trabajadores. Para finalizar Luis animó a los presentes a sumarse a la digitalización de sus empresas, e hizo mención de que casi 600 empresas gallegas ya han percibido el bono en el primer segmento que todavía está en fase de solicitud y considera que debe esto ser un aliciente para solicitarlo y proceder al cambio.

Ineo

Acceso a socios