Ineo
Union Europea
Union Europea
ineoacelerapyme.org
Formate

Esta empresa participa nun proxecto de internacionalización, operación cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, programa operativo Feder Galicia 2014-2020

Unión Europea

Como apoio ao proceso de internacionalización, la Asociación de Empresas de Tecnología de Galicia, ten axuda concedida pola Xunta de Galicia a través do Igape cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do programa operativo FEDER de Galicia 2014-2020, OT3.

Conseguir un tecido empresarial mais competitivo. Unha maneira de facer Europa.

O obxectivo principal destas axudas é incentivar e estimular o comercio exterior galego e a internacionalización das pemes galegas. O resultado que se pretende é aumentar a base de empresas exportadoras e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais.

Programa Integrado de Empleo 2020/2021

Un año más, desde INEO estamos encantados de anunciar que los resultados alcanzados en el programa Integrado de Empleo 2020/21, fueron un éxito de inserción laboral y capacitación profesional para sus participantes:

·         Más de la mitad de las participantes encontraron trabajo durante el programa de empleo ,concretamente un 64%.

·         Además, un 6% consiguieron trabajos en países del entorno europeo como Alemania, Portugal o Malta.

·         Impartimos más de 2.400 horas de formación. Sobre todo en formación para el empleo, formación en nuevas tecnologías e idiomas, o prácticas formativas en empresas.


Queremos agradecer su colaboración en el programa a todas y cada una de las mas de 50 empresas, que este año nos apoyaron para la consecuión de los objetivos del programa, generando con ello, mas de 70 ofertas de empleo.

Por último, felicitar al equipo técnico que durante el desarrollo del programa, realizaron un total de 466 sesiones individuales de orientación laboral  y más de 75 acciones colectivas de formación.

Ineo

Acceso a socios