Ineo
Union Europea
Union Europea
ineoacelerapyme.org
Formate

Esta empresa participa nun proxecto de internacionalización, operación cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, programa operativo Feder Galicia 2014-2020

Unión Europea

Como apoio ao proceso de internacionalización, la Asociación de Empresas de Tecnología de Galicia, ten axuda concedida pola Xunta de Galicia a través do Igape cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do programa operativo FEDER de Galicia 2014-2020, OT3.

Conseguir un tecido empresarial mais competitivo. Unha maneira de facer Europa.

O obxectivo principal destas axudas é incentivar e estimular o comercio exterior galego e a internacionalización das pemes galegas. O resultado que se pretende é aumentar a base de empresas exportadoras e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais.

Biometría, ventajas y aplicaciones en la empresa.

El próximo día 02 de febrero a partir de las 09:30 horas, celebramos el Webinar: “Biometría, ventajas y aplicaciones en la empresa”. Objetivo de la jornada: En este Webinar organizado por la Oficina Acelera Pyme junto con la empresa ISOTADER mostraremos las distintas aplicaciones y usos de la biometría en el ámbito empresarial, veremos también casos de uso en diferentes sectores.

Ponente:

Paz Pérez Rodríguez (Directora de proyectos y auditor jefe ISO en ISOTADER. Profesional con más de 18 años de experiencia en automatización de sistemas de gestión de Calidad, Medio ambiente y otras normas de gestión).

Agenda:
09:30 - 09:35 - Bienvenida
09:35 - 09:50 - Presentación Oficina Acelera Pyme
09:50 - 10:50 - Biometría en el ámbito empresarial
  • Qué es la biometría
  • Tipos de biometría
  • Aplicaciones en el ámbito empresarial
  • Casos de uso
10:50 – 11:10 - Preguntas y respuestas
11:10 – 11:15 - Cierre de la jornada



Enlaces Relacionados

Ineo

Acceso a socios