Union Europea
ineoacelerapyme.org
Union Europea
Union Europea
ineoacelerapyme.org

Esta empresa participa nun proxecto de internacionalización, operación cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, programa operativo Feder Galicia 2014-2020

Unión Europea

Como apoio ao proceso de internacionalización, la Asociación de Empresas de Tecnología de Galicia, ten axuda concedida pola Xunta de Galicia a través do Igape cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do programa operativo FEDER de Galicia 2014-2020, OT3.

Conseguir un tecido empresarial mais competitivo. Unha maneira de facer Europa.

O obxectivo principal destas axudas é incentivar e estimular o comercio exterior galego e a internacionalización das pemes galegas. O resultado que se pretende é aumentar a base de empresas exportadoras e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais.

Día de la Cooperación Europea 2017

Bajo el lema “Compartiendo fronteras, creciendo juntos”, los 93 programas de cooperación, entre ellos el Programa España-Portugal (POCTEP), organizan en torno a esta fecha, eventos locales creativos, que implican a los ciudadanos y ciudadanas europeos y muestran los resultados de los 30.000 proyectos llevados a cabo desde el comienzo de la iniciativa Interreg hace 20 años.
El Día de la Cooperación Europea (EC DAY) celebra los beneficios y logros de la Cooperación Territorial a través de diversos eventos en la Unión Europea. Esta iniciativa de la Comisión Europea, organizada con la colaboración de INTERACT, y en la que el Programa Interreg V-A España-Portugal (POCTEP) ya ha participado en anteriores ediciones, tiene lugar en torno al 21 de septiembre.
 

Documentos Relacionados

Ineo

Acceso a socios