Ineo
Union Europea
Union Europea
ineoacelerapyme.org
Formate

Esta empresa participa nun proxecto de internacionalización, operación cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, programa operativo Feder Galicia 2014-2020

Unión Europea

Como apoio ao proceso de internacionalización, la Asociación de Empresas de Tecnología de Galicia, ten axuda concedida pola Xunta de Galicia a través do Igape cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do programa operativo FEDER de Galicia 2014-2020, OT3.

Conseguir un tecido empresarial mais competitivo. Unha maneira de facer Europa.

O obxectivo principal destas axudas é incentivar e estimular o comercio exterior galego e a internacionalización das pemes galegas. O resultado que se pretende é aumentar a base de empresas exportadoras e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais.

INEO acerca soluciones innovadoras de digitalización para la flexibilidad y conciliación laboral

- Cerca de una veintena de profesionales participaron esta mañana en el taller que organizamos en Vigo sobre “Soluciones innovadoras de digitalización para la flexibilidad y conciliación laboral en la Industria 4.0”. Un evento, cofinanciado por el Igape, la Xunta de Galicia y el Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, para acercar las posibilidades que ofrecen estas tecnologías en todo tipo de sectores empresariales.

Covadonga Toca, secretaria xeral de Emprego de la Xunta de Galicia, y Carlos Abal, miembro de la junta directiva de INEO, fueron los encargados de dar la bienvenida a los asistentes.

Seguidamente, Selena Rodríguez, responsable de comunicación de InfoJC, ha presentado el sistema CheckJC, una herramienta cloud para la gestión de horarios que permite realizar de manera sencilla un registro de las entradas y salidas del personal (tanto en instalaciones fijas como en movilidad) en tiempo real.

Por su parte, Ana Álvarez, directora de recursos humanos de Galega de Economía Social, ha expuesto una experiencia real de implantación tecnológica, haciendo hincapié en sus retos y oportunidades para la empresa.

El taller ha finalizado con un café networking y reuniones bilaterales entre las empresas asistentes y las ponentes.  

Ineo

Acceso a socios