Union Europea
ineoacelerapyme.org
Union Europea
Union Europea
ineoacelerapyme.org

Esta empresa participa nun proxecto de internacionalización, operación cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, programa operativo Feder Galicia 2014-2020

Unión Europea

Como apoio ao proceso de internacionalización, la Asociación de Empresas de Tecnología de Galicia, ten axuda concedida pola Xunta de Galicia a través do Igape cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do programa operativo FEDER de Galicia 2014-2020, OT3.

Conseguir un tecido empresarial mais competitivo. Unha maneira de facer Europa.

O obxectivo principal destas axudas é incentivar e estimular o comercio exterior galego e a internacionalización das pemes galegas. O resultado que se pretende é aumentar a base de empresas exportadoras e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais.

Ineo participó en la mesa de trabajo: Agencia IA para Galicia organizada por Amtega.

- INEO ha sido invitado a participar en la mesa de trabajo: Agencia IA para galicia conformada por colegios y asociaciones profesionales y organizada por Amtega.

Nuestro director de operaciones Luis Rey Fernández-Arruty se unió a esta mesa de trabajo, que tenia por objetivo solicitar apoyos y feedback de colegios y asociaciones de profesionales para incorporarlo en el documento de candidatura de Galicia como sede de la  AESIA,

En esta ocasión la mesa estuvo conformada por: 

María Bobillo Varela – Directora da Oficina de Apoio Estratéxico e Planificación de Amtega, Fernando Suárez Lorenzo – Presidente do CPEIG, Marcos Mata – Presidente do CPETIG, Edita de Lorenzo Rodríguez - Vicedecana do COETG, Luis Rey Fernández-Arruty - Director de Operacións do INEO, Sergio Aramburu Guillán - Secretario técnico do Consello da Avogacía Galega, Rafael Villanueva Lires – Xerente Sector Público  (Deloitte), Sabela Fernández Pazos – Consultora Senior Sector Público (Deloitte).

La jornada discurrió entorno a tres cuestiones principales: Percepción de la iniciativa por parte del sector y de sus profesionales, Información no publicada que pudiese ser interesante integrar en la candidatura y una Identificación de perfiles de expertos en IA de referencia para valorar a incorporación de testigos en la  candidatura.

Para finalizar los asistentes acordaron recopilar información no publicada abiertamente para  su posible incorporación a la candidatura, identificar personas de referencia en el sector con las que contactar e difundir a través das redes sociales la candidatura de Galicia. Como broche final un especial énfasis en la elaboración de una candidatura sólida, que cuente con todos los apoyos del ecosistema de la región.

Ineo

Acceso a socios