Ineo
Union Europea
Union Europea
ineoacelerapyme.org
Formate

Esta empresa participa nun proxecto de internacionalización, operación cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, programa operativo Feder Galicia 2014-2020

Unión Europea

Como apoio ao proceso de internacionalización, la Asociación de Empresas de Tecnología de Galicia, ten axuda concedida pola Xunta de Galicia a través do Igape cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do programa operativo FEDER de Galicia 2014-2020, OT3.

Conseguir un tecido empresarial mais competitivo. Unha maneira de facer Europa.

O obxectivo principal destas axudas é incentivar e estimular o comercio exterior galego e a internacionalización das pemes galegas. O resultado que se pretende é aumentar a base de empresas exportadoras e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais.

CIclo Obradoiros: "Oportunidades tecnológicas para la digitalización del sector Salud y Bienestar"

- INEO ha sido beneficiario de las ayudas de IGAPE para la creación de Obradoiros sobre "Oportunidades tecnológicas para la digitalización del sector Salud y Bienestar" para el que contaremos con la colaboración del Clúster de Saude de Galicia (CSG). Se trata de un ciclo de 3 talleres en los que se dinamizará y fomentará la colaboración entre empresas del sector Tic gallego y empresas del sector de la salud y el bienestar de Galicia, sector de espectro muy amplio ya que engloba: geriátricos, hospitales, farmacias, clínicas, centros de día, spas, gimnasios, centros de belleza, etc., con el objeto de que, fruto de ese foro de colaboración surjan ideas de: herramientas, soluciones, productos, o proyectos de ámbito digital que sean susceptibles de implantación en el sector de la salud y el bienestar, y extrapolables al sector en sí. Este Ciclo de Obradoiros son subvencionados por IGAPE.

Ineo

Acceso a socios