Union Europea
ineoacelerapyme.org
Union Europea
Union Europea
ineoacelerapyme.org

Esta empresa participa nun proxecto de internacionalización, operación cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, programa operativo Feder Galicia 2014-2020

Unión Europea

Como apoio ao proceso de internacionalización, la Asociación de Empresas de Tecnología de Galicia, ten axuda concedida pola Xunta de Galicia a través do Igape cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do programa operativo FEDER de Galicia 2014-2020, OT3.

Conseguir un tecido empresarial mais competitivo. Unha maneira de facer Europa.

O obxectivo principal destas axudas é incentivar e estimular o comercio exterior galego e a internacionalización das pemes galegas. O resultado que se pretende é aumentar a base de empresas exportadoras e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais.

GRUPO GALSEG SEGURIDAD INFORMÁTICA, S.L.

  • CIF: B15842495
  • Teléfono: 981553325
  • Web: www.nextvision.com
  • Dirección: Rua de Amio 114.Parque Empresarial Costa Vella., 15707 - Santiago de Compostela - A Coruña
  • Sectores de actividad: Actividades de consultoría informática
  • Descripción:

    Acumulamos una experiencia profesional de 20 años que nos permite contribuir a la gestión eficaz de las tecnologías de la información.

    La misión de NextVision es minimizar los riesgos informáticos a los que se exponen las organizaciones para las que trabajamos y evitar, de este modo, la pérdida de datos críticos. 

    Nuestro objetivo es convertir la Tecnología y la Seguridad de la información en una oportunidad de negocio para nuestros clientes.

    Somos especialistas en el diagnóstico de los procesos informáticos, las necesidades tecnológicas y legales de las organizaciones para satisfacerlas mediante la integración de soluciones tecnológicas y servicios profesionales.


Ineo

Acceso a socios