Union Europea
ineoacelerapyme.org
Union Europea
Union Europea
ineoacelerapyme.org

Esta empresa participa nun proxecto de internacionalización, operación cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, programa operativo Feder Galicia 2014-2020

Unión Europea

Como apoio ao proceso de internacionalización, la Asociación de Empresas de Tecnología de Galicia, ten axuda concedida pola Xunta de Galicia a través do Igape cofinanciada polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional no marco do programa operativo FEDER de Galicia 2014-2020, OT3.

Conseguir un tecido empresarial mais competitivo. Unha maneira de facer Europa.

O obxectivo principal destas axudas é incentivar e estimular o comercio exterior galego e a internacionalización das pemes galegas. O resultado que se pretende é aumentar a base de empresas exportadoras e consolidar a presenza de empresas galegas nos mercados internacionais.

ULTREIA COMUNICACIONES, S.L.

  • CIF: B36903193
  • Teléfono: 986243324
  • Web: www.ultreia.es
  • Dirección: Centro Comercial Cidade Universitaria. Local A-4, 36310 - Vigo - Pontevedra
  • Sectores de actividad: Otros servicios relacionados con las TI y la informática
  • Descripción:

    Ultreia Comunicaciones S.L. surgió en el 2002 con el propósito de proporcionar servicios de seguridad, comunicaciones y mantenimiento de servidores UNIX. La dilatada experiencia de su personal y sobre todo, la confianza que los clientes han depositado en Ultreia durante estos años, han dado forma a lo que nació como un proyecto y que, hoy en día, es la empresa de consultoría Linux líder en Vigo. 

    Nuestros clientes van desde las PYMEs hasta las empresas punteras en el sector de la automoción como DAYCO ENSA o el grupo Precisgal, pasando por el ámbito académico (grupo COM, Universidade de Vigo) e institucional (Instituto de Investigaciones Marinas de Vigo). 

    Nuestro objetivo como empresa es ofrecer la mejor solución para cada necesidad. Permítanos mostrarle nuestras soluciones y cómo se pueden aplicar para facilitarle el trabajo. 


Ineo

Acceso a socios